wim fournier

Surf je voor de eerste keer op onze site? Laat ons dan weten wat je er van vindt.

Moderators: weske, vpsat

wim fournier

Berichtdoor wim fournier » di okt 13, 2015 12:27

Ik woon in Maarssen, bij Utrecht. Mijn achternaam dank ik aan een voorvader die in een tweetalig gezin aan de Belgisch / Franse grens opgroeide en als tiener door Napoleon in dienst genomen werd. De man eindigde zijn leven als oorlogsinvalide in Nederland. Vandaar.
Mijn vroege jongensjaren woonde ons gezin in Zeeuws Vlaanderen, ook al een factor om me aangetrokken te voelen tot de Vlaamse leefgemeenschap.
De gelegenheid die mijn werk me bood om in het hele Nederlandse taalgebied te functioneren heb ik altijd aangegrepen.
Inmiddels ben ik 77 en al ruim veertig jaar bezig met Engelse auto's, waarbij de ontwerpen van meneer Issigonis me in het bijzonder aanspreken.
Een jaar geleden kocht ik een Mini automaat van '78 om die technisch onder handen te nemen. Ik had nog niet eerder een automaat open gehad, dus, zodoende.
Om toch te kunnen rijden nam ik er deze zomer een 1000 van '83 bij. Maar, daar eenmaal mee op pad komen er toch zaken tevoorschijn die eerst aangepakt dienen te worden. Maar, allee, ik mag graag de uitdagingen aangaan. Daar leer je van.
En ik deel graag de wetenschap die ik heb opgedaan.
wim fournier
Beginnend gebruiker

Re: wim fournier

Berichtdoor A Stan » wo okt 14, 2015 17:23

Welkom Wim. Dat is een mooie voorstelling.
A Stan
Gevorderd gebruiker van dit forum

Re: wim fournier

Berichtdoor weske » wo okt 14, 2015 20:54

Welgekomen !! 8)
http://www.belgianminisontour.be - altijd op weg naar iets leuks
Polderroute Part 8 - zondag 17 september 2017
weske
VIP Gebruiker

Keer terug naar Gastenboek - Guestbook