toch nog voorstellen

Surf je voor de eerste keer op onze site? Laat ons dan weten wat je er van vindt.

Moderators: weske, vpsat

toch nog voorstellen

Berichtdoor sanoj » ma feb 28, 2011 22:34

Hoi allen,

Ik heb hier al wel enkele keren hulp gevraagd maar zal mij ook even snel voorstellen.

Ik ben 25 lente's jong, woonachtig te Lille en heb hier een mini red hot van 88 staan sinds ik 15 ben. Wou de auto volledig opmaken maar natuurlijk nooit centen gehad omdat ik geen werk had. Dan zijn er andere prioriteiten en interesses geweest en is er nu en dan is aan gesleuteld? Maar nooit echt verdiept in de mini's. Auto is al enkele keren gedeeltelijk uit mekaar gehaalden terug in mekaar gestoken om te verhuizen. Zijn hart heeft vorige zomer nog wel eens gepompt.

Nu sinds juni vorig jaar een 1300 spi gekocht en met wat hulp van buitenaf (om snel terug auto te hebben) terug terug in een nieuw kleedje gestoken. Wou hem eerst verkopen om een bakkersauto te kopen voor bouwen. Krijg het uiteindelijk niet over men hart en ga de mini houden en een auto kopen die nog een jaar kan dienen om te bouwen. Dus sinds vorige week is de mini op de baan. Nu al wel terug enkele kleine probleempjes maar hopelijk snel opgelost en terug op de baan.

de red hot mini zal een projectje worden voor na de bouw van ons huis en dan volledige opmaak in een rustig tempo.

Foto's van de SPI komen als hij terug rondrijd.

Groeten
sanoj
Beginnend gebruiker

Keer terug naar Gastenboek - Guestbook